LHBTQ+ en autisme

Wij willen graag aanbod ontwikkelen voor mensen met autisme (18+) die zich herkennen binnen de LHBTQ+ gemeenschap. We merken dat er behoefte kan zijn aan plekken waar je jezelf kunt zijn, waar ruimte is voor herkenning en waar begrip is voor zowel autisme als seksuele- en genderdiversiteit.

Daarom willen we graag samen met betrokkenen onderzoeken wat helpend, prettig en waardevol kan zijn. Misschien denk je aan ontmoetingsmomenten, gespreksgroepen, themabijeenkomsten, informatieavonden of juist aan iets heel anders. Juist jouw ervaringen, ideeën en wensen zijn daarbij belangrijk.

We vinden het belangrijk dat dit aanbod aansluit bij wat mensen daadwerkelijk nodig hebben. Daarom horen we graag van jou: waar zou behoefte aan zijn, wat mis je momenteel en wat zou kunnen bijdragen aan een veilige, toegankelijke en fijne omgeving?

Wil je hierover meedenken? Vul dan onderstaand formulier in. Iedereen die zich aanmeldt ontvangt een uitnodiging voor een brainstormbijeenkomst waarin we samen ideeën verzamelen en verder uitwerken.

Aanmelden

Scroll naar boven